Surprise ... !!! - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Jip Hinssen - WaarBenJij.nu Surprise ... !!! - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Jip Hinssen - WaarBenJij.nu

Surprise ... !!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jip

21 Januari 2010 | Nederland, Maasbree

Hallo lieve mensen!!!

Jaja.. nog maar 4 dagen en dan is het al zover. Rianne en ik vliegen om 9:35 vanaf Schiphol om een geweldig avontuur tegenmoet te gaan, waar ik al superlang naar uit kijk.
Het komt nu wel echt dichtbij, en merk dat ik het steeds spannender ga vinden en het me ook steeds meer ga beseffen. Al zal ik het pas echt helemaal beseffen als ik maandag echt afscheid moet gaan nemen.

Gisteren heb ik lekker uitgegeten met Dennis. Toen ik thuis kwam, schrok ik me toch echt even kapot.
Ik gooi de deur open, 'SURPISE'... staat de hele kamer vol met allemaal lieve mensen. Helemaal niks in de gaten gehad, dus dat was echt super leuk.. Totaal niet verwacht.
Ik heb een super leuke avond gehad en ga iedereen wel echt missen.
Iedereen bedankt voor de leuke kaartjes en cadeautjes, echt lief.
Maar voor ik het weet, ben ik alweer terug in Maasbree, dus ga ik eerst lekker genieten.

Morgen nog even naar school voor mijn laatste twee toetsgesprekken en dan ga ik mijn koffer toch maar echt inpakken..

Zaterdag ga ik nog een avondje lekker stappen met de meiden, dus dat wordt een super leuke avond, waar ik zeker van ga genieten!!!

Het volgende berichtje op mijn site zal toch echt geschreven worden vanuit het zonnige Curacao!..

Liefs,
Jip





  • 21 Januari 2010 - 17:06

    Jennifer:

    Heey Jip,

    Veel succes en plezier in Curaçou hè. Lekker genieten en veel foto's maken! Als je terug bent maken we wel een afspraak.

    -xx-

    Jennifer

  • 21 Januari 2010 - 17:27

    Aadje:

    Haa Jip,

    huul vuul succes en plezeer komende moanden :D
    Ik zal dien verhalen blieve volgen.

    xx

  • 22 Januari 2010 - 08:41

    Anne:

    He Jip,

    Jullie vertrekken inderdaad maandag!! Super dat zie die surprise party hebben geregeld :) Ik ga jullie zeker volgen vanuit Spanje.

    Geniet ervan met zn tweetjes en tot over een paar maanden weer! x x x

  • 22 Januari 2010 - 10:23

    Anke:

    Wat leuk zeg det feestje!!!
    Alvast huul veul plezeer en succes!! Nog maar 3 daagjes, spannend zeg! Ik goan dig auk proberen te volgen vanoet Zuid-Afrika.
    xx Anke!

  • 24 Januari 2010 - 17:11

    Maud:

    Ik wens dich beej deze een ontzettende leuke, lierzame en gezellige tied in Curacao!

    Amuseer uch..

    Xx Maud

  • 24 Januari 2010 - 22:01

    Josine:

    hej meid..
    ik wens dig huul vul plezeer!! fijne reis!
    en let un bietje op os rianneke he;)
    tot 12 maart..
    xxx

  • 25 Januari 2010 - 09:41

    Sharon:

    Heej meis!
    En toen waarse al weg :O
    Wat geit det toch snel!

    Ik wens dig huuuuul vuul plezeer! maar det zal neem ik aan wal lukke ;)

    Kusje!

  • 25 Januari 2010 - 13:32

    Hanneke:

    ha Jip,

    terwijl ik dit schrijf ben je nog aan het vliegen.
    Wij zijn weer goed thuis aangekomen en iedereen is weer gewoon aan het werk gegaan. Behalve Wouter, die is een paar uur gaan slapen.
    Lekker nog een paar daagjes vakantie voor je moet beginnen
    Geniet ervan en hou ons goed op de hoogte.

    xxx mam

  • 25 Januari 2010 - 17:13

    Anja Paul Rens Nyrée:

    Ha Jip!

    Vanoet Lin winse veer dich ein heel sjoean verblief op Curacao!
    Doot veurzichtig en veer gaon dien reisversjlaag zeker biejhaoje!!

    Dieke kusse van ôs allemaol!!

  • 25 Januari 2010 - 19:31

    Ester Erik Sem Fleur:

    hej jip
    we willen je heel veel plezier wensen in curacou
    geniet ervan groetjes uit helden
    grs erik esther sem en fleur

  • 26 Januari 2010 - 13:53

    Marissa:

    Heey meid! Good aangekomen? weit namelijk neet ofse mien sms wal aan hes gekrege.
    ech wal raar detse nou doa zits! wie is ut doa? al planne vur die daagjes det ge vree hebt?
    liefs xx

  • 26 Januari 2010 - 23:35

    Loes:

    Haa Jip
    Lang niet meer gesproken!
    Ik hoorde vandaag van je moeder dat je in curacao zit echt super.. Ik wens je een super tijd toe en veel succes!

    xx Je nichtje Loes ;)

  • 27 Januari 2010 - 16:55

    Marissa:

    Ik moet ff van Jip doorgeven dat internet er daar uit ligt, en er daarom nog geen reisverslag en fotos zijn geplaatst op deze site. Het bericht en fotos volgen zo snel mogelijk!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maasbree

Jip

Actief sinds 10 Dec. 2009
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 54465

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 05 Mei 2010

Curaçao 2010

Landen bezocht: