Op naar Curaçao!! - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Jip Hinssen - WaarBenJij.nu Op naar Curaçao!! - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Jip Hinssen - WaarBenJij.nu

Op naar Curaçao!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jip

17 December 2009 | Nederland, Maasbree

Heey allemaal,

25 januari zal ik samen met Rianne voor 3 en een halve maand naar Curaçao gaan, om hier 10 weken stage te gaan lopen op een basisschool. Ik krijg hier groep 4.

Ik vind het allemaal heel erg spannend, maar eerst ga ik nog lekker met mijn familie en vrienden kerst en nieuwjaar vieren.

Ik hoop jullie via deze site op de hoogte te kunnen houden van al mijn belevenissen daar..

Veel liefs van Jip


  • 17 December 2009 - 14:11

    Inge Rooijakkers :

    Wordt idd spannend want het komt nu wel dichtbij ja..
    iig heel veel succes & plezier in curacoa! & als het lukt probeer ik jullie zo af en toe te volgen vanuitt Suriname:)

    Liefss!

  • 17 December 2009 - 14:15

    Mireille :

    Heey ,

    Het is idd spannend he!wij hebben er iig ook erg veel zin in, we tellen de dagen al af.Ben benieuwd hoe onze '' villa'' in het echt is haha! Wij hebben nu ook alles rond alleen nog netzo als jullie een auto. Wij kregen als tip om dat daar pas te regelen omdat het dan goedkoper is, dus dat doen wij dan maar(A)!

    Tot over een dikke maand!

    Liefs xxx Mireille

  • 21 December 2009 - 18:17

    Dennis:

    Haa Mup!

    Begint wel echt dichtbeej te komen noow. Maar we kinne nog ff samen leuke dinger doon!

    Kusje!

  • 02 Januari 2010 - 16:20

    Gwen:

    Lieve Jip

    Pff nog maar 23 dagen en den bisse weg.
    Begint nou wel dichtbij te komen allemoal heh.
    Ik wins dig nou al hiel vuul plezeer in Curacao. En geniet dr maar lekker van!
    Ik zal dig zeker gaon volge via dien site en den zal dr wel aaf en toe us unne jaloerse blik richting t computerscherm gaon;) haha

    Tot op schoel!

    Dikke kus(K)

  • 11 Januari 2010 - 09:45

    Wilma:

    Alvast heel erg veel plezier gewenst! Hou je Ilse in de gaten als ze bij jou op bezoek komt?

    Kus

  • 11 Januari 2010 - 10:58

    Marissa:

    Meedje,
    Kumpt echt dichtbee nou, nou nog precies 2 weake en dan bisse weg. :( goan dig ech misse huur die 3 mnd! maar gelukkig zeen ik dig alse doa bis uver 2 weake alwer haha, goan we same chille op de antille.
    Liefs x

  • 11 Januari 2010 - 17:14

    Aniek:

    Jip!

    over 14 dagen ga je al..
    Ik ga je echt heel erg missen!
    Maar ik wens je veel plezier en succes in Curacaou!
    Ik zie je weer van het weekend!

    Kusjes!

  • 11 Januari 2010 - 20:57

    Laurie:

    Woeee, ik kreeg n mail dat je al over 14 dagen vertekt, spannend!!
    Voor als ik je niet meer zie: een supertoptijd daar in Curaqao, ik ga jullie avonturen volgen!
    LiefsX Laurie

  • 13 Januari 2010 - 16:16

    Kelly:

    Ha Jip!

    Ik goan dien verhalen heej zeker volgen! Begint al dichtbeej te komen he.. ik weit zeker desse een top tied ges kriegen!
    Maar we zeen os nog wel veurdesse ges ;)

    Liefs, Kelly

  • 16 Januari 2010 - 11:54

    Miriam:

    Bon dia,

    jaja, nog een paar daagjes en dan ....

    vlieg je die grote plas over, naar het mooiste eiland van de wereld.

    Mucho delisia

    xxx miriam

  • 18 Januari 2010 - 11:21

    Winnie:

    Haa Jip!
    Het is bijna zover he, spannend zeg, naar het mooie, zonnige Curacao.
    Ik wens je een super tijd daar, veel plezier en succes. Geniet ervan, voor je het weet zijn die drie maanden weer om.
    Tot snel, xx Winnie

  • 19 Januari 2010 - 21:45

    Robin Cox:

    heej Jip!

    Ik wil je bij deze alvast een hele fijne tijd op Curacao wensen! Zal af en toe best f tegenvallen om zo ver weg van vrienden en familie, maar zo'n kans krijg je maar 1x dus vooral genieten, want voordat je het weet is het alweer voorbij. Heel veel plezier!!

    X Robin

  • 20 Januari 2010 - 07:27

    Ruud:

    Hey lieve collega!
    Ik got dich wel missen huur, nou valt 50 % van ut superteam aaf :-(
    Haha!

    Hiel veul plezeer alvast want ik weit neet zeker mier of ik dich zeen veurdesse geis :-O

    Ik zeet de foto's en verhaaltjes wel verschienen :-)

    x Ruud

  • 20 Januari 2010 - 16:48

    Miranda:

    Heee Jip,

    Wat spannend!!!
    Kwul dich bej deze hiel veul plezeer en succes wense in Curacao.
    Fkes weg oet ut sjoëne durpke, maar zals zkr unne moeie tied tegemoet gaon!:)
    Ik zal dien site inne gate hoije, ofse dich auk gedruugs daor haha.

    Groetjes Miranda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maasbree

Jip

Actief sinds 10 Dec. 2009
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 54462

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 05 Mei 2010

Curaçao 2010

Landen bezocht: